Noteikumi un nosacījumi

  1. VISPĀRĪGI

1.A Šie noteikumi un nosacījumi attiecas uz produktu pasūtīšanu no Vivaly.

1.b Nosacījumi, kas piemērojami produktiem, kuri tiek piedāvāti vietnē, ir norādīti zemāk. Veicot pasūtījumu, Jūs piekrītat šiem nosacījumiem.

1.c Vivaly patur tiesības mainīt noteikumus jebkurā laikā bez iepriekšēja paziņojuma. Tomēr, šādas izmaiņas neattieksies uz izdarītajiem pasūtījumiem, kas veikti pirms noteikumu grozīšanas un noteikumu publicēšanas vietnē.

1.d Vivaly atrodas Lietuvā un atsaucas uz Lietuvas patērētāju tiesību aktiem, kas ietver kompensāciju un garantiju.

1.e Ja Jums ir kādi jautājumi saistībā ar noteikumiem, produktu atgriešanu vai kompensācijas politiku, lūdzu, sazinieties:

E-pasts: support@vivaly.lv


  1. PASŪTĪŠANA

2.a Pasūtījums tiek veikts tiešsaistē, izmantojot mūsu vietni.

2.b Visas preces tiek piegādātas pēc pieejamības. Nebūs iespējams pasūtīt produktus, kuri nav pieejami. Ja sistēmā radīsies kļūme, mēs ar Jums pēc iespējas ātrāk sazināsimies par produktu pieejamību pa e-pastu vai telefonu.

2.c Mēs darām visu iespējamo, lai mūsu vietnē produktu bildes būtu atjauninātas, tomēr joprojām var būt dažas atšķirības starp foto attēlu un pašu produktu.


  1. PIEGĀDE

3.a Vivaly piegādā preci pēc pasūtījuma veikšanas un, kad tas ir redzams Vivaly kontā, cik vien ātri iespējams.

3.b Ja pasūtītais daudzums nevar tikt nodrošināts, mēs apņemamies paziņot klientam to, cik vien ātri iespējams, un viņš / viņa pēc tam var izlemt, vai atcelt pasūtījumu, vai arī gaidīt, kad prece būs pieejama.

3.c Vivaly ir tiesības veikt daļēju piegādi. Šādos gadījumos klientam netiek piemērotas papildus izmaksas.

3.d Ja piegāde nenotiek 15 dienu laikā pēc pasūtījuma veikšanas, klients ir tiesīgs atcelt savu pasūtījumu.


  1. CENAS UN PIEGĀDES IZMAKSAS

4.a Visas cenas ir norādītas EUR, ieskaitot PVN. Iespējamas piegādes izmaksas.


  1. MAKSĀJUMI

5.a Klients var norēķināties par produktiem jebkurā laikā ar maksājumu metodēm, kas pieejamas mūsu vietnē.

5.b Vivaly atbalsta drošus tiešsaistes maksājumus, izmantojot ārēju pakalpojumu sniedzēju, lai nodrošinātu, ka maksājumiem vienmēr ir visaugstākais drošības līmenis. Ieejot, visa informācija tiek automātiski šifrēta.

5.c Maksājumi tiek atvilkti tad, kad pasūtījums ir iepakots un gatavs sūtīšanai.


  1. IZŅEMŠANA, BOJĀTI UN / VAI DEFEKTĪVI PRODUKTI

6.a Mēs sekojam 14 dienu atgriešanas politikai saskaņā ar ES patērētāju tiesību aizsardzības likumu. Šis ir termiņš, kurā jāziņo pārdevējam par vēlmi atgriezt preces. Pēc paziņošanas, klientam ir 15 dienas, lai atgrieztu preci. Tas ir pietiekami, ja klients nogādā preci pastā pirms termiņa. Lai parādītu, ka prece nodota laikā, klients var, piemēram, saglabāt rēķinus par pasta pakalpojumiem.
Ja vien nav norādīts citādāk, atgriešanas izmaksas sedz klients. Izmantojot atcelšanu, sākotnēji atskaitītā summa tiks atgriesta klienta kontā, pēc tam, kad mēs saņemsim un pārbaudīsim atpakaļ nosūtīto sūtījumu.

6.b. Ikreiz, kad tiek veikts maksājums, mēs to atmaksājam laicīgi, ne vēlāk kā 14 dienas pēc atgrieztās preces saņemšanas. Mēs atmaksājam tikai sākotnējo saņemto summu, nevis piegādes izmaksas saistībā ar preces atdošanu, ja vien nav citādāka vienošanās.

6.c Produktam ir jābūt tādā stāvoklī, ka tas var tikt atkal pārdots. Piemēram, produktam jābūt nelietotam un iepakojumam nesabojātam.
Pie jebkuriem apstākļiem, klientam jāatgriež produkts atbilstošā un pienācīgā stāvoklī.

6.d Saprātīgā laikā pēc defekta konstatēšanas, sūdzība par defektīvu produktu tiek nosūtīta uz mūsu e-pasta adresi, kas norādīta punktā 1.e

6.e Pēc tam, kad sūdzība ir apstiprināta, Jūs varat pieprasīt:


  1. LIETOŠANA

Aizvietotāja piegādi, ja tas ir iespējams un neradīs pārdevējam lielākas izmaksas.

7.a Vivaly neuzņemas atbildību par sūdzībām saistībā ar:

  1. a) Produkta nepareizu lietošanu
  2. b) Produkta lietošanu kopā ar citiem produktiem, kurus ražotājs nav paredzējis.

Klients apzinās, ka nepareiza glabāšana var sabojāt produktu. Pārdevējs neuzņemas atbildību par to.
Klients arī apzinās, ka nepareiza lietošana var izraisīt risku.

7.b Klients ir iepazinies ar to, ka e-šķidrumi nav paredzēti dzeršanai. E-šķidrumi ir paredzēti smēķēšanai, izmantojot atbilstošu aprīkojumu.

7.c Klients apzinās, ka dažiem produktiem ir ierobežots glabāšanas laiks / ilgums un, ka tie zaudē savu funkcionalitāti, tādēļ tos ir jānomaina. Pareiza uzglabāšana var ievērojami paildzināt produkta ekspluatācijas laiku. Pārdevējs nav atbildīgs par šiem nosacījumiem
Ja Vivaly nevar salabot produktu vai piegādāt aizstājēju, Jūs varat atcelt pasūtījumu vai pieprasīt atlaidi.


  1. FORCE MAJEURE

Vivaly nav atbildīgs par pasūtījuma piegādes aizkavēšanos vai kļūdām, ja šāda aizkavēšanās ir tieši vai netieši saistīta ar apstākļiem, par kuriem Vivaly nav kontroles.